InstaLogik to ogólnopolski konkurs matematyczno-informatyczny dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej. Jest on realizowany w całości on-line. Zachęceni przez nauczycielkę informatyki - Annę Bortkiewicz. w konkursie udział wzięli dwaj uczniowie z klasy 8a: Marcel Pacak i Michał Żydziak. Michał, który zdobył 245 z 300 możliwych punków tym samym zakwalifikował się do II etapu ogólnopolskiego konkursu InstaLogik II edycja 2020/21. Gratulujemy!

MŻ

Jak aktywizować uczniów w czasie pandemii, czyli Konkurs InstaLogik II edycja 2020/21.

InstaLogik to ogólnopolski konkurs matematyczno-informatyczny dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej .Jest on realizowany w całości on-line. Organizatorami tego wydarzenia zostali: InstaKodSp z o.o., twórca programu nauczania, środowiska programistycznego, podręczników informatyki w klasach 4-8oraz Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie.
Zachęceni przez nauczycielkę informatyki - Annę Bortkiewicz. w konkursie udział wzięli dwaj uczniowie z klasy 8a: Marcel Pacak i Michał Żydziak.
Wbrew obiegowym sądom o niechęci uczniów nauki zdalnej do I etapu konkursu przystąpiło 3429 osób z 545 szkół. Do II etapu zakwalifikowaliśmy 1714 osób, z czego 1435 według klasyfikacji ogólnopolskiej i 279 osób według dodatkowej klasyfikacji geograficznej. Są to głównie najlepsze osoby ze szkół, w których startowało co najmniej 3 uczniów.
Miło nam jest poinformować, że w tak doborowym gronie znalazł się uczeń naszej szkoły Michał Żydziak , który zdobył 245 z 300 możliwych punków tym samym zakwalifikował się do II etapu ogólnopolskiego konkursu InstaLogikII edycja 2020/21.
Jest to wielki sukces ucznia naszej szkoły, który wykazał się niebywałą sumiennością i systematycznością w rozwiązywaniu zadań online przesyłanych od 1 października - 5 listopada 2020,. GRATULUJEMY!!! I życzymy sukcesów w II etapie. Dla takich uczniów warto pracować zdalnie. To największe podziękowanie dla nauczyciela, który spędza wiele godzin, by dzielić się swą wiedzą w trudnym czasie powszechnego zniechęcenia i negacji wszelkich, nawet najsensowniejszych działań.